poniedziałek, 21 maja 2018

Koktajl mleczny z truskawkami i borówkami

koktajl truskawkowy

Koktajle to świetny sposób na uzupełnienie diety w owoce i warzywa. Mleczne smoothie są szybkie w przygotowaniu, sycące i pyszne. Mimo, iż te pierwsze truskawki, nie są jeszcze tak słodkie i aromatyczne, jednak pijąc go poczułam się jak się w środku lata. Dzięki dodatkowi banana, nie trzeba dodawać cukru. Pełni on rolę słodziwa. Koktajle zwykle przygotowuję bezpośrednio przed wyjściem do pracy, aby zabrać na wynos. A w domu, żeby nie podjadać innych łakoci.  

Składniki (na 2 osoby, około 600 ml):
  • 150 g truskawek
  • 100 g borówki amerykańskiej
  • 1 dojrzały banan
  • 250 ml mleka (w wersji wegańskiej można użyć mleka roślinnego)

Sposób przygotowania:

Truskawki umyć, usunąć szypułki. Przenieść do naczynia od blendera. Dodać umyte borówki oraz obranego i pokrojonego banana. Dodać mleko. Całość zmiksować. 



Ja mam blender kielichowy. Naprawdę polecam, ponieważ odkąd go mam, robienie smoothie, nie jest dla mnie żadnym problemem. Koktajl przygotowuje się bezpośrednio w butelce o pojemności 600 ml, którą się zakręca i zabiera ze sobą bezpośrednio po zmiksowaniu.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz