wtorek, 17 kwietnia 2018

Teraz przepisy w Twoim telefonie, z aplikacją mobilną


Moja pierwsza aplikacja Ciasta i desery - JustMadeFood, jest już dostępna do pobrania w Google Play. Aplikacja dostępna jest na telefony, na razie z androidem. W przyszłości postaram się wytworzyć aplikacje na inne urządzenia. 

Aplikacja zawiera przepisy na pyszne słodkości. Aplikacja jest prosta w obsłudze. Zawiera przetestowane przepisy, z którymi poradzi sobie praktycznie każdy. Przepisy te, znajdziecie także na moim blogu. 

Dostęp offline
Nie potrzebujesz już dostępu do internetu. Możesz wygodnie korzystać z przepisów na desery. 

Aplikacja jest oczywiście darmowa

Strona główna aplikacji. Dla waszej wygody przepisy zostały pogrupowane w kategorie. Wśród nich znajdziecie: ciasta, muffinki, ciasteczka i rogaliki, deserki w szklance, a także przepis na domową nutellę i masło orzechowe. 
Każdy przepis to osobny kafelek, wraz z podpisem, aby ułatwić wybór przepisu, nawet w małych telefonach. 


Każdy przepis zawiera wykonanie przeze mnie, zdjęcie ciasta lub deseru. Dodatkowo zawarty jest krótki opis, lista składników i szczegółowy sposób przygotowania. Dodałam także możliwości powiększania czcionki, tak aby nawet na najmniejszych telefon, każdy przepis był dopasowany do preferencji użytkownika.

Aplikację w całości wykonałam sama, nie mając wcześniej do czynienia z informatyką, programowaniem. Było to dla mnie ogromne wyzwanie. Dlatego będę wdzięczna za wyrozumiałość. Aplikacja będzie oczywiście aktualizowana, a błędy poprawiane. Czekam na komentarze. Bardzo liczy się dla mnie Wasze zdanie. Chciałabym usprawnić swoją aplikację dzięki waszej opinii. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz