niedziela, 31 grudnia 2017

Mandarynkowo-truskawkowo-bananowe smoothie

koktajl mandarynkowo truskawkowy

Okazało się, że mam w domu spory nadmiar mandarynek . Szkoda było ich nie wykorzystać, więc zrobiłam koktajl. Dietetyczny, zdrowy i bogaty w witaminy napój. Warto mieć zamrożone truskawki, lub kupić gotowe. Ten smak przypomina lato. Wspomnienia ciepłych dni, dużo słońca, długich dni. A do tego jest pyszny i zdrowy!

Składniki:

  • 8 mandarynek
  • 10 średniej wielkości truskawek (ja użyłam mrożonych)
  • 1 banan
Dzięki dodatkowi banana koktajl jest słodki. Jeśli jednak uznacie, że wolicie jeszcze bardziej słodki, zawsze możecie dosłodzić cukrem, syropem z agawy lub stewią.

Sposób przygotowania:

1. Do blendera wrzucić truskawki (mogą być zamrożone), obranego banana oraz sok wyciśnięty z mandarynek. Zmiksować na gładki koktajl. 

Dzięki temu, że użyłam zamrożonych truskawek, koktajl był przyjemnie schłodzony i bardzo pyszny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz